| امروز سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:


پایبندی دولت به اقتصاد مقاومتی رمز عبور از مشکلات اقتصادی است

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پایبندی کامل دولت به اقتصاد مقاومتی را رمز عبور از مشکلات اقتصادی کنونی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام محمد ملک‌زاده عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با نظام و ملت ایران، تمام‌شدنی نیست، اظهار داشت: تشدید تحریم‌ها همواره یکی از راهبردهای شیطان بزرگ در مواجهه با ملت ایران بوده است و آن‌ها می‌کوشند که با فشارهای اقتصادی و سیاسی و تهاجم فرهنگی ما را شکست دهند اما در حدود چهار دهه اخیر بارها از انقلاب اسلامی ایران شکست و سیلی خورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ما در زمینه اقتصادی در کشور دچار مشکلات عدیده‌ای هستیم، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند اگر به اقتصاد مقاومتی عمل شود وضعیت اقتصادی ما بهتر شده و شاهد رونق تولید و اشتغال خواهیم بود.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر، خباثت خود را بار دیگر نشان دادند، افزود: در قضایای اخیر دشمنان خیلی آشکار و صریح به جدال با ملت و نظام اسلامی آمدند و با تحریک برخی از جاهلان و البته ضدانقلاب کوشید که به خیال خود فضای کشور را متشنج و بحرانی کند که البته به لطف الهی سنگشان به تیر خورد و بار دیگر شکست خفت باری داشتند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در محکومیت جنایت اغتشاش‌گران و حمایت فراگیر از نظام اسلامی در فتنه اخیر به معنای نادیده گرفتن مطالبات به حق مردم در زمینه‌های معیشتی و اقتصادی نیست، گفت: وضعیت اقتصادی موجود در کشور به هیچ وجه در شأن مردم ما نیست، بنابراین دولتمردان و مسؤولان موظف هستند که به مطالبات مردم بها داده و همه تلاش خود را مصروف بدارند تا مردم کمتر سختی معیشتی داشته باشند.
انتهای پیام/

کد خبر : 60494
تاريخ ثبت خبر : 2 بهمن 1396
ساعت بارگزاری خبر : 15:29
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)