| امروز سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

فردا در مرکز همایشهای صدا و سیما؛


همایش «اقتصاد ملی مقاومتی؛ پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد» فردا برگزار می شود

همایش ملی «اقتصاد ملی مقاومتی؛ پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد»، فردا چهارم اسفندماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از ستاد خبری همایش ملی اقتصاد مقاومتی؛ پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد، همایش ملی «اقتصاد مقاومتی؛ پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد»، فردا چهارم اسفندماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

در این همایش دکتر موسی نجفی رئیس همایش، دکتر موسی حقانی دبیر علمی همایش، دکتر عادل پیغامی عضو ارشد شورای علمی، پرفسور مسعود درخشان، دکتر محمدحسن رجبی درباره علمای شیعه و نفوذ اقتصادی استعمار در ایران در دوره قاجاریه، دکتر قاسم پورحسن درباره اقتصاد مقاومتی در پرتو عقلانیت و تمدن اسلامی و تفرشی سخنرانی می کنند.

علاوه بر این سخنرانی ها، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ابوطالبی با مقاله اقتصاد مقاومتی در اندیشه و سیره علمای شیعه در تاریخ معاصر ایران، محمد مهدی اسماعیلی با مقاله تأملی دوباره بر اقتصاد سیاسی ایران؛ تأثیرات نگاه برون نگر در اقتصاد کشور با بررسی مورد اجرای اصل چهار ترومن و علیرضا معاف با مقاله مدل مفهومی و راهبردهای اجرایی در دکترین اقتصاد مقاومتی به عنوان نویسندگان مقالات برتر به ارائه مقاله خود می پردازند و در ادامه با حضور مسئولان همایش از مقاله های برتر تقدیر می شود.

در ادامه این همایش از کتاب های «مولفه های نرم در تلاقی اقتصاد و فرهنگ» نوشته عادل پیغامی، «اندیشه تحریم و خودباوری» تألیف موسی نجفی، «عالمان شیعه و صیانت از سرمایه های ملی» به قلم مهدی ابوطالبی، «مجموعه ۲۵ مقاله برتر»، مجله (ویژه نامه «اندیشه خودباوری») و چکیده ۷۰ مقاله پذیرفته شده برای داوری رونمایی می شود.

در ادامه همایش «اقتصاد ملی مقاومتی؛ پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد» از ساعت ۱۴:۳۰، ۲۲ مقاله در دو کمیسیون مجزا ارائه می شوند.

همایش ملی «اقتصاد مقاومتی؛ پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد» به همت انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر، مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، خانه بیداری اسلامی و … برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت WWW.renc.ir    مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 42201
تاريخ ثبت خبر : 3 اسفند 1395
ساعت بارگزاری خبر : 12:22
برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)