| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

به میزبانی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی؛


برگزاری همایش «اقتصاد مقاومتی؛ از نظریه تا عمل با رویکرد اسلامی»

همایش «اقتصاد مقاومتی؛ از نظریه تا عمل با رویکرد اسلامی» روز یکشنبه، ۸ اسفند در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، این نشست، روز یکشنبه، ۸ اسفند با حضور جمعی از اساتید اقتصادی کشور برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، محورهای این همایش شامل، اقتصاد مقاومتی و بانکداری اسلامی، اقتصاد مقاومتی و کارکرد دولت اسلامی، اقتصاد مقاومتی از منظر بخش عمومی، اقتصاد مقاومتی از منظر عدالت اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی و تأمین مالی و سرمایه‌گذاری اسلامی هستند.

در همایش «اقتصاد مقاومتی؛ از نظریه تا عمل با رویکرد اسلامی» افرادی نظیر حسن سبحانی، فرشاد مؤمنی، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر خادم‌علیزاده، حسین صمصامی، حسین عیوضلو، محمدمهدی مجاهدی، محمدجواد توکلی و عطاءالله رفیعی آتانی، به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

همچنین بعد از ارائه مقالات، میزگردی با حضور مسعود درخشان، سیدحسین میرمعزی، امرالله امینی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید حبیبیان نقیبی و داوود دانش‌جعفری برگزار می شود.

همایش «اقتصاد مقاومتی؛ از نظریه تا عمل با رویکرد اسلامی»، یکشنبه ۸ اسفندماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی به نشانی: خیابان شهید بهشتی، نبش احمد قصیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 42245
تاريخ ثبت خبر : 3 اسفند 1395
ساعت بارگزاری خبر : 12:02
برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)