| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

محمد نعمتی:


نقش مَنا در چهارمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی

رئیس مرکز نوآوری و ایده پردازی علوم انسانی اسلامی گفت: 6 مقاله معرفی شده از سوی مرکز، علاوه بر اینکه در سطح علمی پژوهشی تشخیص داده شد، در روز افتتاحیه کنگره در کمیسیون‌های مختلفی ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از مرکز نوآوری و ایده پردازی علوم انسانی اسلامی (مَنا)، محمد نعمتی رئیس مرکز ایده پردازی و نوآوری در علوم انسانی اسلامی در رابطه با نقش این مرکز در برگزاری چهارمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی گفت: با توجه به مأموریت‌ مرکز در شناسایی و حمایت از ایده‌پردازان جوان، تاکنون ۲۶ نشست ایده‌پردازی و نوآوری در علوم انسانی اسلامی (نشان) در شهرهای مختلف کشور برگزار گردیده و مقالاتی که صلاحیت لازم را داشتند و همچنین دیگر مقالات معرفی شده به مرکز پس از راهنمایی اساتید و ارزیابی به دبیرخانه چهارمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی معرفی گردید.

  پس از ارزیابی مقالات معرفی شده از سوی دبیرخانه کنگره، برخی از مقالات در سطح علمی پژوهشی تشخیص داده نشد. چند مقاله با اصلاحات در سطح علمی پژوهشی تشخیص داده شد و ۶ مقاله نیز علاوه بر اینکه در سطح علمی پژوهشی تشخیص داده شد، در روز افتتاحیه کنگره در کمیسیون‌های مختلفی ارائه گردید.

همچنین در این روز نمایشگاهی از محصولات مرکز که شامل پوسترهایی از نشست های ایده‌پردازی و نوآوری در علوم انسانی اسلامی (نشان) بود، دائر گردید.

 

       

 

کد خبر : 55805
تاريخ ثبت خبر : 10 آبان 1396
ساعت بارگزاری خبر : 13:05
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)