| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


نقد و بررسی کتاب «تأملاتی در فلسفه‌ هنرهای غربی، شرقی و اسلامی»

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه اول خرداد به بحث و گفت‌وگو درباره‌ کتاب «من بهشت را دیده‌ام، تاملاتی در فلسفه‌ هنرهای غربی، شرقی و اسلامی» اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، کتاب «من بهشت را دیده‌ام (تاملاتی در فلسفه‌ هنرهای غربی، شرقی و اسلامی)» حاصل گفت‌وگوی زهرا زواریان با امیرحسین ذکرگو است به همت نشر نقد فرهنگ منتشر شد.


ذکرگو، هنرمند، اسطوره‌شناس و هندشناس ایرانی، سالیان زیادی از حیات هنری و علمی خویش را علاوه بر ایران در آمریکا، هند، مالزی و برخی کشورهای آسیای شرقی به فعالیت مشغول بوده است.
وی به خوبی با اسطوره‌ها، نمادها، روح هنر ایرانی ـ اسلامی، هنر مدرن اروپایی، هنر شرقی هندی و هنر آسیای شرقی آشناست. این کتاب گزارشی صمیمی از تجربه‌ی زیسته‌ی وجودی و هنری او و در همان حال تطبیقی میان حوزه‌های هنری گوناگون جهان است.
نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه اول خرداد ساعت ۱۶:۳۰ به بحث و گفت‌وگو درباره‌ کتاب «من بهشت را دیده‌ام، تاملاتی در فلسفه‌ هنرهای غربی، شرقی و اسلامی» اختصاص دارد که با حضور محمودرضا اسفندیار، مهرداد قیومی بیدهندی، امیرحسین ذکرگو و زهرا زواریان در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 68072
تاريخ ثبت خبر : 29 اردیبهشت 1397
ساعت بارگزاری خبر : 11:06
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)