| امروز چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


نظام جدید آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تدوین شد

نظام جدید آموزشی حوزه علوم اسلامی در دو مرحله یک‌ساله و سه‌ساله تدوین‌شده و از مهرماه سال جاری به‌صورت رسمی در تمامی مراکز حوزه در دانشگاه‌های سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، حجت‌الاسلام حریزاوی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با اعلام این خبر گفت : نظام جدید آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان پس از تصویب در شورای راهبردی و هیئت امناء ، از ابتدای سال جدید تحصیلی مراکز آموزش عالی در چهل‌وشش مرکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با اعلام این خبر گفت: در نظام جدید تعلیم و تربیت حوزه، دوره عمومی یک‌ساله برای عموم دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی علاقه‌مند به تحصیل معارف اسلامی در سه‌شاخه جهاد اکبر با موضوع اخلاق اسلامی، رسالت الهی با موضوع تبیین وظایف دانشجوی مؤمن انقلابی و نظام اندیشه اسلامی با محوریت اندیشه اسلام ناب و شناخت جریان معارض تدوین‌شده است.

حجت‌الاسلام حریزاوی گفت: پس‌ از این دوره آموزشی یک‌ ساله، دوره سه‌ ساله تخصصی بر اساس شاخه‌های مختلف علوم انسانی و اسلامی به‌صورت تخصصی برای معرفت جویان و علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

وی افزود: نشست اساتید حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان سراسر کشور نیز با هدف تبین و تشریح اهداف نظام جدید آموزشی همچنین اهداف آموزشی و پرورشی هرکدام از دروس، در مردادماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 49313
تاريخ ثبت خبر : 21 تیر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 14:46
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)