| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛


نشست «چالش نظریه‌پردازی و معرفت فقهی» برگزار می‌شود

اولین نشست از سلسله نشست‌های ده‌گانه علمی ـ تخصصی نظام‌سازی قرآن‌بنیان با موضوع «چالش نظریه‌پردازی و معرفت فقهی» توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، اولین نشست از سلسله نشست‌های ده‌گانه علمی ـ تخصصی نظام‌سازی قرآن‌بنیان با موضوع «چالش نظریه‌پردازی و معرفت فقهی» سه‌شنبه  ۱۶ آذرماه، در سالن جلسات حوزه ریاست این پژوهشگاه برگزار می شود.

43

در این نشست علمی که به سفارش مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی کشور در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد، حجت الاسلام و المسلمین سعید بهمنی به ارائه مطلب خواهد پرداخت همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت‌پور نقد این نشست را بر عهده دارند.

دبیر نشست حسین بابایی عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است و اعضای شورای راهبردی دبیرخانه نظام‌سازی قرآنی نیز در این نشست علمی حضور دارند.

نشست علمی «چالش نظریه‌پردازی و معرفت فقهی» اولین نشست از سلسله نشست‌های ده‌گانه علمی ـ تخصصی نظام‌سازی قرآن‌بنیان سه‌شنبه ۱۶ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۲در سالن جلسات حوزه ریاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه (۲)، طبقه دوم، سالن جلسات پژوهشگاه برگزار می شود.

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است.

انتهای پیام/

کد خبر : 35463
تاريخ ثبت خبر : 14 آذر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 10:18
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)