| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

در همایش اندیشه راقی؛


بررسی «نقش رهبری در جریان‌سازی فکری مسلمانان هندوستان»

نشست «نقش رهبری در جریان‌سازی فکری مسلمانان هندوستان»، عصر امروز چهارشنبه 20 بهمن ماه در اولین دوره همایش اندیشه راقی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه ، نشست «نقش رهبری در جریان‌سازی فکری مسلمانان هندوستان»، عصر امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ با سخنرانی غلامحسین فتو کارشناس و استاد دانشگاه از کشمیر در حاشیه برگزاری اولین همایش و نمایشگاه بین المللی راقی برگزار می شود.

یزگرد «منظومه گفتمان رهبری در حوزه پیشرفت اسلامی» هم از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور ناصر فخاری و محمد مهدی سالاری از اعضای هیئت علمی موسسه پژوهش و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

براین اساس، میزگرد «تشریح فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی» هم از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با سخنرانی جعفر زاده، عضو هیئت علمی موسسه مرکز گفتمان انقلاب اسلامی برگزارشد.

در این روز نشست هایی با حضور اساتید زن از موسسات پژوهشی داخلی و خارجی هم برای علاقمندان برگزار می شود. نشست «مرور پایان نامه های دانشگاهی» با سخنرانی خانم زهرا خواجه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و نشست «بازخوانی یک تجربه» با سخنرانی خانم ماریا دیاس که تازه مسلمان و از کشور پرو است، از ساعت ۱۴ تا ۱۵ برگزار می شود.

همچنین نشست «اندیشه ورزی از بدو کودکی» خانم سیده محیا سیدعلی خان  از موسسه اعتلا از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و نیزمیزگرد «المراه و الحرب الناعمه فی فکر الامام الخامنه ای» هم از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور خانم ها حورا الساری و آلاء المحمداوی و نشست « تولید محتوای انیمیشن با موضوع حکومت اسلامی » هم با سخنرانی خانم تنکابنی از کانون پیام ولایت جامعه الزهرا از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 41215
تاريخ ثبت خبر : 20 بهمن 1395
ساعت بارگزاری خبر : 13:04
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)