| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


نشست نقد کتاب مبانی تربیت از دیدگاه قرآن کریم برگزار می‌شود

به همت حلقه تفسیر موضوعی تخصصی بینارشته ای گروه مطالعات قرآن و حدیث، نشست نقد کتاب مبانی تربیت از دیدگاه قرآن کریم نوشته حجت الاسلام دکتر محمد بهشتی با حضور صاحبنظران، عصر دوشنبه 3 خردادماه جاری در قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست نقد کتاب مبانی تربیت از دیدگاه قرآن کریم تالیف حجت الاسلام دکتر محمد بهشتی که به همت گروه مطالعات قرآن و حدیث پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به زیور چاپ آراسته شده، با حضور صاحبنظران این حوزه توسط حلقه تفسیر موضوعی تخصصی قرآن کریم عصر دوشنبه ۳ خردادماه ۹۵ در دفتر پژوهشگاه واقع در شهر مقدس قم برگزار می شود.

 

1

 

در این نشست علمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد بهشتی مؤلف این اثر به عنوان ارائه دهنده و حجج اسلام و المسلمین سید احمد رهنمایی عضو هیأت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و دکتر عبدالکریم بهجت پور عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

 

 

لازم به ذکر است این نشست عصر دوشنبه ۳ خردادماه ۹۵ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

 

حضور علاقه مندان در این نشست بلامانع است.

 

انتهای پیام/

 

کد خبر : 23244
تاريخ ثبت خبر : 1 خرداد 1395
ساعت بارگزاری خبر : 09:31
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)