| امروز پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

فردا در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛


نشست نقد و بررسی سرشت اخلاقی معرفت برگزار می‌شود

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همكاری هیئت حمایت از كرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، كرسی ترویجی «ارزیابی سرشت اخلاقی معرفت» را فردا 10 اردیبهشت برگزار می‌كند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی و کرسی ترویجی «ارزیابی سرشت اخلاقی معرفت» را یکشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار می کند.

در این کرسی ترویجی دکتر غلامحسین جوادپور محقق گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به ارائه کننده مطلب می پردازد. وی  بنا دارد به پیشینه نظریات در باب گستراندن نظریات اخلاقی بر مباحث معرفتی و نقاط ضعف و قوت آن بپردازد.
دکتر محسن جوادی استاد دانشگاه قم و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی مبینی استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به عنوان ناقد و حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی شیروانی دانشیار گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه نیز به عنوان دبیر علمی در این جلسه حضور دارند.
این کرسی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، میدان علوم برگزار می شود و حضور علاقه مندان جهت بهره مندی در این نشست بلامانع است.

انتهای پیام/

کد خبر : 45479
تاريخ ثبت خبر : 9 اردیبهشت 1396
ساعت بارگزاری خبر : 09:15
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)