| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

فردا در قم؛


بررسی ملاحظات اخلاقی در روشهای تولید و کاربرد حیوانات تراریخته

نشست تخصصی بررسی ملاحظات اخلاقی در روش‌های تولید و کاربرد حیوانات تراریخته چهارمین نشست از سلسله نشست‌های همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک با حضور صاحبنظران این حوزه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست تخصصی بررسی ملاحظات اخلاقی در روش‌های تولید و کاربرد حیوانات تراریخته چهارمین نشست از سلسله نشست‌های همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک توسط دبیرخانه این همایش، مستقر در پژوهشگاه فرهنگ و ااندیشه اسلامی با حضور صاحبنظران این حوزه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

در این نشست علمی سیدعباس محمد حسینی به عنوان ارایه دهنده و حجت الاسلام محمدرضا جباران و محمود حکمت‌نیا به عنوان ناقد حضور دارند.

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک با عنوان بررسی ملاحظات اخلاقی در روش‌های تولید و کاربرد حیوانات تراریخته چهارشنبه ۶ بهمن ماه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۷:۳۰ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می شود.

حضور علاقه مندان در این نشست بلامانع است.

انتهای پیام/

کد خبر : 39815
تاريخ ثبت خبر : 5 بهمن 1395
ساعت بارگزاری خبر : 16:50
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)