| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

با حضور شریف لکزایی و محمدمهدی مجاهدی؛


نشست بررسی شیوه مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر‎ برگزار می‌شود

نشست «بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر» فردا 29 مهرماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از کانون اندیشه جوان، نشست «بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر» از سلسله نشست‌های همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه های امام موسی صدر» به همت کانون اندیشه جوان و با همکاری‌ موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود .

در این نشست که یکشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۴ در تالار الزهرا(س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد، شریف لک‌زایی و محمدمهدی مجاهدی به بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی رهبر ایرانی شیعیان لبنان خواهند پرداخت.

محمدمهدی مجاهدی استاد اندیشه‌ سیاسی مقایسه‌ای و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و تحقیقات و استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی است. وی در دانشگاه‌های کیمبریج و آمستردام و لیدن و در آکادمی علوم هلند و دانشگاه برلین استاد مهمان و محقق ارشد بوده و صاحب تالیفات فراوان است که به صورت مستقل و یا با همکاری سایر پژوهشگران به رشته تحریر درآمده است.

شریف لک‌زایی، دکتری علوم سیاسی و دانشیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است. وی همچنین دارای تحصیلات عالی حوزوی (خارج فقه و اصول) نیز می باشد. گرایش مطالعاتی و پژوهشی ایشان اندیشه سیاسی و فلسفه سیاسی است. وی تاکنون چندین دوره در دانشگاه‌­ها و مراکز علمی تدریس کرده و در برخی از همایش‌ها به ارائه مقاله و سخنرانی پرداخته است. از وی کتاب­ها و مقالات متعددی منتشر شده است، جدیدترین کتاب وی «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» نام دارد.

این نشست فردا یکشنبه ۲۹ مهر از ساعت ۱۴ در تالار الزهرا(س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 78289
تاريخ ثبت خبر : 28 مهر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 11:39
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)