| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

با حضور دکتر منیری؛


نشست «از دولت اسلامی تا تمدن اسلامی» برگزار شد

نشست «از دولت اسلامی تا تمدن اسلامی» به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، نشست «ازدولت اسلامی تا تمدن اسلامی» با حضور منیری، عضو هیات علمی دانشگاه الهیات به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز بابل برگزار شد.

دکتر منیری در این نشست که با حضور معرفت جویان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و دیگر علاقمندان تشکیل شده بود با اشاره به نقاط ضعف و قوت دولتهای بعد از انقلاب گفت : دولت فعلی یعنی دولت آقای روحانی، تلفیقی از دولت هاشمی و دولت اصلاح طلبان هستند.قطعا اصولگرا نیست.یعنی تلفیقی از دولت اصلاحات خاتمی و دولت تکنو کرات هاشمی هستند.

تکنوکرات‌ها یک سری مهندسین تحصیلکرده ای ایرانی در اروپا و آمریکا هستند که خیلی به اصول و اساس انقلاب اعتقاد ندارند. یکی از انتقادهایی که به دولت اصلاحات می شود و در این دولت هم هست این است که اینها خودباوری که امام قائل بودن را نداشتند.

این استاد دانشگاه افزود: دراین دولت کشورمان از لحاظ اقتصادی و سیاسی در بحران قرار گرفته است.چرا رهبری می فرمایند که امسال سال "اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال" است یعنی ما در اقتصاد مشکل داریم. در بحث سیاسی هم در ابتدای مذاکرات هسته ای رهبر انقلاب فرمودند که من خوش بین نیستم.

در ادامه برنامه استاد منیری به سوالات مطرح شده معرفت جویان پاسخ گفتند.

کد خبر : 46606
تاريخ ثبت خبر : 24 اردیبهشت 1396
ساعت بارگزاری خبر : 16:15
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)