| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

به صورت الکترونیکی؛


نخستین همایش ملی “رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی و مدیریت” برگزار می شود

نخستین همایش ملی الکترونیکی رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی و مدیریت با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی هزاره سوم و انجمن علمی دانشجویی مدیریت پردیس فارابی دانشگاه تهران دوم و سوم بهمن ماه به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

به گزارش طلیعه؛  با توجه به ضرورت توسعه آموزه‌های بنیادی در علوم انسانی و در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین اهمیت بالا و نقش پررنگ علوم مهندسی در پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی ایران، کنفرانس ملی “رویکردهای نوین در علوم انسانی و مهندسی” به همت دانشگاهیان و متخصصان کشور برگزار می شود.

بر پایه این گزارش نخستین همایش ملی الکترونیکی رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی و مدیریت با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی هزاره سوم و انجمن علمی دانشجویی مدیریت پردیس فارابی دانشگاه تهران دوم و سوم بهمن ماه به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند مقالات خود را در محور”رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی” با موضوعات، حقوق، اقتصاد، روانشناسی، جامعه شناسی، ارتباطات و تبلیغات، تعلیم و تربیت، روانشناسی اسلامی، اقتصاد اسلامی، فقه و اصول، فلسفه، حکمت و کلام اسلامی، خانواده، شیوه زندگی و فرهنگ اسلامی، اسلام و فناوری های نوین، مقاومت اسلامی، بیداری اسلامی، مطالعات تطبیقی و … به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

همچنین “رویکردهای کاربردی و پژوهشی در مدیریت” با محوریت، مدیریت کیفیت، بهره وری و تعالی سازمانی، مدیریت آینده پژوهی، مدیریت و رهبری اسلامی، بیمه و بانکداری و … از دیگر محورهای این همایش اعلام شده است.

شایان ذکر است، علاقه مندان تا پنجم دی ماه مهلت دارند مقالات خود را ارسال و برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی www.nchm2015.ir مراجعه کنند.

کد خبر : 1531
تاريخ ثبت خبر : 2 مهر 1393
ساعت بارگزاری خبر : 08:10

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)