| امروز سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی پایان نامه؛


مولفه‌های هویت اسلامی و ایرانی در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

پایان نامه «مولفه های هویت اسلامی و ایرانی در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای» توسط کاووس احمدلو نگاشته شده و علی مرشدی زاد‌‌‌‌‌‌‌ و زاهد غفاری هشجین، استاد‌‌‌ ‌‌‌‌راهنما و استاد مشاور این پایان نامه درسال 92 در دانشگاه شاهد بوده اند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، پایان نامه کارشناسی ارشد «مولفه‌های هویت اسلامی و ایرانی در‌اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای» توسط کاووس‌احمدلو نگاشته شده است.

علی مرشدی زاد‌‌‌‌‌‌‌ و زاهد غفاری هشجین، استاد‌‌‌ ‌‌‌‌راهنما و استاد مشاور این پایان نامه درسال ۹۲ در دانشگاه شاهد بوده اند.

چکیده این پایان نامه در ادامه می آید:

هدف این تحقیق شناسایی مولفه‌های هویت اسلامی و ایرانی در اندیشه حضرت آیت الله خامنه‌ای و بررسی چگونگی ارتباط مولفه‌ها در‌‌‌‌اندیشه ایشان و هم چنین تأثیر رابطه مولفه‌ها در انسجام اقوام، اقتدار ملی و تمدن نوین اسلامی در دیدگاه حضرت آیت الله خانه‌ای است.

 هویت، مکانیزمی است که بیشتر به صورت شکلی از آگاهی متبلور می‌شود و در جامعه، نوعی انسجام و همبستگی ایجاد می‌کند. هویت ملی، مجموعه‌ای از گرایش‌های مثبت نسبت به عوامل و عناصر و الگوهای هویت‌بخش و یکپارچه‌‌‌‌‌کننده در سطح یک کشور، به عنوان یک واحد سیاسی، است.

 هویت ملی در ایران از مولفه های اسلامی و ایرانی تشکیل شده است. در این راستا پایان نامه‌ حاضر پژوهشی در زمینه‌ بررسی مولفه‌های هویت اسلامی و ایرانی در اندیشه حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

 روش مورد استفاده در این پژوهش روش کیفی و اسنادی است که سعی شده با مراجعه به منابع مرتبط ضمن بیان مبانی نظری هویت ملی و تعریف مفاهیم آن، مولفه‌های هویت اسلامی و ایرانی در اندیشه حضرت آیت الله خامنه‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/  

کد خبر : 38030
تاريخ ثبت خبر : 13 دی 1395
ساعت بارگزاری خبر : 14:25
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)