| امروز سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

مراسم معرفی و نقد کتاب؛


مراسم معرفی و نقد کتاب «درآمدی بر فلسفه ارتباطات» برگزار می شود

کتاب «تخته پاره‌ها؛ درآمدی بر فلسفه ارتباطات» پژوهشی است که توسط مهدی يوسفی و دکتر محسن بدره با نظارت دکتر علیرضا قائمی‏‌نیا در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع)، مراسم معرفی و نقد کتاب «تخته پاره‌ها؛ درآمدی بر فلسفه ارتباطات» امروز ساعت ۱۵الی ۱۷برگزار می شود.

کتاب «تخته پاره ها؛ درآمدی بر فلسفه ارتباطات» از معدود تالیفات حوزه فلسفه ارتباطات درایران است. این کتاب پژوهشی است که توسط مهدی یوسفی و دکتر محسن بدره با نظارت دکتر علیرضا قائمی‏‌نیا در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام شده است.

pho-59

مراسم معرفی و نقد این کتاب با حضور دکتر سید حسن حسینی (دانشیار گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف)، دکتر غلامرضا آذری (عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تهران مرکز)و دکتر محسن بدره (فارغ التحصیل رشته فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)) که از مولفین این کتاب هستند، برگزار می شود.

چکیده این کتاب در ادامه می آید: ارتباطات، از شروع نخستین اجتماعات بشری گرفته تا دنیای به اصطلاح شبکه، بسیار بیشتر از آنچه که می‌اندیشیم ما را درگیر خود ساخته است. چیزی مانند هوا که حضوری همه جایی دارد و ما بی هیچ گونه چالشی روزانه هزاران بار استفاده می کنیم. «فلسفه ارتباطات» نشان می دهد که چگونه امر معمول ارتباط -در شکل و ساحت های مختلف خود به قدری مسئله انگیز می شود که موضوع یکی از جدیدترین و به تعبیر ما جذاب‌ترین دانش‌ورزیهای بشری قرار می‌گیرد، دانشی که در معنای مدرن آن در تمامی تغییر و تحولات دست کم یک صد سال اخیرو البته در معنای عام آن در تمامی اعصار و قرون‌حضوری پررنگ و شگرف دارد و از یک دید خود زاییده این تغییر و تحولات است.

مراسم معرفی و نقدکتاب«تخته پاره ها؛ درآمدی بر فلسفه ارتباطات» دربزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق(ع)، مرکز کتب علوم انسانی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 38224
تاريخ ثبت خبر : 14 دی 1395
ساعت بارگزاری خبر : 12:00
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)