| امروز سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

انتشار نشریه؛


ماهنامه موعود به چاپ ۱۸۹ رسید

مسئول غرفه ماهنامه موعود، با بیان این‎که تاکنون 189 شماره از ماهنامه چاپ شده است، بیان کرد: مبنای کار ماهنامه مباحث مربوط به مهدویت و آخرالزمان است.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از رسا، مهدی چراغی، مسئول غرفه ماهنامه موعود، با بیان این‎که این ماهنامه از سال ۷۴ چاپ می‎شود، اظهار داشت: مبنای کار ماهنامه مباحث مربوط به مهدویت و آخرالزمان است.

وی گفت: ماهنامه موعود یک مجله فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی است که در هر شماره آن به مسائل روز مانند بیوتروریسم، تراریخته و … می‌پردازد و هر شماره شامل یک بخش ویژه است؛ برای نمونه در ماه محرم، رمضان، غدیر و … ویژه‌نامه همان ماه یا مناسبت چاپ میشود.

چراغی، ادامه داد: البته در چند شماره پایانی ماهنامه موعود مباحث مربوط به ویژگیهای خانواده آخرالزمانی، تربیت فرزند و … مطرح شده است.

وی مخاطبان این ماهنامه را عموم جامعه دانست و تصریح کرد: برای تمام سنین به ویژه جوانان مطالب خوب و مفیدی تولید میشود که شامل صفحه سردبیر، شعر و … می‎شود.

مسئول غرفه ماهنامه موعود، با بیان این‎که تاکنون ۱۸۹ شماره از ماهنامه چاپ شده است، بیان کرد: فعالان این عرصه از قشر دانشجو و روحانی هستند و تمام مطالبی که در آن چاپ می‎شود از کتب معتبر اسلامی مانند اصول کافی بوده و در پایان هر مقاله، رفرنس عنوان می‎شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 33943
تاريخ ثبت خبر : 15 آبان 1395
ساعت بارگزاری خبر : 11:28
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)