| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

انتشار کتاب؛


فلسفه تعلیم و تربیت اشراق

این اثر تأليف حجت السلام و المسلمين محمد بهشتی استاديار گروه علوم تربيتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است كه با هدف استخراج، تحليل و تشريح مبانی و زير ساخت‌های انديشه تربيتی اشراقی نگاشته شده است.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی طلیعه؛ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کتاب فلسفه تعلیم و تربیت اشراق را به قلم محمد بهشتی روانه بازار نشر کرده است.
 

کتاب فلسفه تعلیم و تربیت اشراق تألیف حجت السلام و المسلمین محمد بهشتی استادیار گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است که با هدف استخراج، تحلیل و تشریح مبانی و زیر ساخت‌های اندیشه تربیتی اشراقی نگاشته شده است.

جلد اول این کتاب به مطالعه و بررسی مفروضات و یافته‌های حکمت اشراق در زمینه نظام نوری، علم النفس، اخلاق و جامعه و سیاست به بنیان‌ها و پایه‌های وثیق و عمیق و بدیع تربیت پرداخته و جهت‌گیری آن مسائل تئوریک است.
جلد دوم که در دست تألیف قرار دارد به مسائل تربیتی نظام فلسفی اشراقی اختصاص یافته و به اهداف، اصول، روش‌ها، مراحل و محتوای تعلیم و تربیت اشراقی پرداخته و بیشتر به مسائل کاربردی و عملی و لوازم و نتایج تربیتی می‌پردازد.
علاقمندان به این کتاب می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی الکترونیک پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به این لینک نسبت به خرید آن اقدام نمایند.
 

 

انتهای پیام/

 

کد خبر : 7148
تاريخ ثبت خبر : 8 تیر 1394
ساعت بارگزاری خبر : 16:33
برچسب‌ها:, , , , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)