به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، در پرونده آسیب شناسی فلسفه برای کودکان که اکنون پیش روی شماست با استادان، پژوهشگران و محققان کشور در زمینه فلسفه برای کودکان به گفتگو پرداخته ایم:
«فلسفه برای کودکان» برخاسته از فرهنگ و شیوه زندگی غربی است
قائدی: p4c به دنبال دستیابی به حقیقت است/پورحسن: مسائل مطرح شده از سوی لیپمن گویی دغدغهاش نبوده
فلسفه برای کودکان مستقل از پراگماتیسم است/ نقد هم داریم
ابهامزدایی از فلسفه برای کودکان؛ فلسفه یا تقویت تفکر؟
نظام تربیتی فلسفه برای کودکان معادل روش انتقادی نیست
بحث انتقاد از فلسفه برای کودک در ایران مورد توجه قرار نگرفته است
امری مهمتر از پرورش اندیشه نسلهای آینده نیست/موافق فلسفه کودک وارادتی نیستم
تقویت تفکر در دوران کودکی، انسان را از پذیرشهای کورکورانه بازمیدارد
نقد مبانی فلسفی فلسفه برای کودکان» با تأکید بر مبانی فلسفی حکمت متعالیه
زینب برخورداری: بومیسازی معنویت در کودکان بدون پژوهشهای تخصصی بیمعناست
انتهای پیام/