| امروز سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

راهی نمایشگاه کتاب می شود؛


«فضای شهری و نابرابری اجتماعی» اثر عماد افروغ

استاد جامعه‌شناسی دانشگاه از ارائه سه اثر چاپ جدید خود با عناوین «روزنگاشت تنهایی»، «قدرت نگرشی رادیکال» و «فضای شهری و نابرابری اجتماعی» در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش طلیعه؛ عماد افروغ، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه درباره حضور خود در نمایشگاه کتاب تهران گفت: سه اثر جدید بنده از سال گذشته تاکنون امسال به نمایشگاه تهران رسید. نخست جلد اول روزنگاشت تنهایی، ترجمه «قدرت نگرشی رادیکال» اثر استیون لوکس و در نهایت «فضای شهری و نابرابری اجتماعی» که اثر اول توسط انتشارات سوره مهر و دو کتاب بعدی توسط انتشارات علم منتشر شده است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این برخی آثار دیگرم نیز از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسیده است و در غرفه آنها عرضه می‌شود، کتاب «اسلام و جهانی شدن» نیز به چاپ سوم رسیده است.

افروغ درباره آثار در دست کار خود توضیح داد: بنده سه جلد کتاب دیگر نیز ترجمه دیالکتیک روی بسکار در دست کار دارم البته اصل کتاب یک جلد است اما بنده برای اینکه مفاهیم را به خوبی منتقل کنم، آن را به سه فاز تقسیم کردم.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: نخست شرحی بر آراء «روی بسکار»، دوم ترجمه یکی از شرح های شناخته شده از آثار او از انگلیسی به فارسی و در نهایت مقایسه دیالکتیک روی بسکار با دیالکتیک متصور ملاصدرا. مخاطب این اثر دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید هستند بنابراین مخاطبان خیلی خاص هستند بنده تصورم این است که جلد نخست این اثر اواخر تیر ماه آماده انتشار شود.

وی در پایان درباره حضور خود در نمایشگاه کتاب تهران گفت: بنده عصر فردا  درباره اندیشه‌های استاد مطهری در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب تهران سخنرانی خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کد خبر : 5144
تاريخ ثبت خبر : 15 اردیبهشت 1394
ساعت بارگزاری خبر : 14:07
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)