| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

تا پایان خرداد؛


فراخوان جشنواره فارابی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره فارابی تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از واحد اطلاع رسانی و تبلیغات دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی، حسین میرزایی با اعلام خبر تمدید ارسال آثار به دبیرخانه دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی گفت: دبیرخانه دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی به دلیل تماس‌های علاقه‌مندان به ویژه مراکز علمی و ناشران به ثبت و ارسال آثار، یک ماه زمان ثبت اثر در سامانه را تمدید کرده است و این مدت قابل تمدید مجدد نیست.

وی خاطرنشان کرد: تداخل زمان دریافت آثار با تعطیلات نوروزی باعث شد تا علاقه‌مندان به موقع برای ثبت آثار اقدام نکنند و اکنون با تماس‌های آنها دبیرخانه تصمیم به تمدید زمان ثبت نام تا پایان خرداد ماه گرفته است.

تمامی پژوهشـگران حوزه علـوم انسـانی و اسـلامی تا پایان روز پنج شنبه۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۷ فرصت دارند، آثار خود را شامل گـزارش نهایی پژوهش، پایان‌نامه و کتاب که در سه سال گذشته (از ابتدای فروردین ۱۳۹۴ تا پایان اسفند ۱۳۹۶) انجام شده است، در سایت این جشنواره ثبت کنند.

بخش بین‌الملل جشنواره نیز آثار مربوط به حوزه ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی را طبق اعلام قبلی تا پایان آگوست ۲۰۱۸ دریافت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر : 68340
تاريخ ثبت خبر : 1 خرداد 1397
ساعت بارگزاری خبر : 11:05
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)