| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


شماره چهارم فصلنامه ترجمان علوم انسانی منتشر شد

چهارمین شمارۀ فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی، در ۳۶۰ صفحه منتشر شد. این شماره از فصلنامۀ ترجمان شامل مطالب وب‌سایت ترجمان علوم انسانی در بهار ۱۳۹۶ به‌علاوۀ ۱۲ مطلب جدید است.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی موسسه ترجمان، چهارمین شمارۀ فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی، در ۳۶۰ صفحه منتشر شد.

این شماره از فصلنامۀ ترجمان شامل مطالب وب‌سایت ترجمان علوم انسانی در بهار ۱۳۹۶ به‌علاوۀ ۱۲ مطلب جدید است و در چهار بخش منتشر شده است.

در این شماره نوشتارها و گفتارهایی را از دیوید هیکی، پی‌یر بایار، گری گاتینگ، مایکل والتسر، دنیل دنت، طارق علی، الیور استون و دیگران می‌خوانید.

چهارمین شمارۀ فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی، نوبت تابستان ۱۳۹۶، در ۳۶۰ صفحه با قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر شد. شمارۀ جدید فصلنامۀ ترجمان همچون دو شمارۀ قبلی با حمایت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

چهارمین شمارۀ فصلنامۀ ترجمان شامل ۴۸ مطلب است که از ۲۳ منبع مختلف گردآوری شده‌اند. بخش بررسی کتاب با ۱۷ مطلب پرتعدادترین بخش فصلنامه است و بعد از آن بخش نوشتار با ۱۳ مطلب، پروندۀ ویژه با عنوان «واقعیت چیست؟ در گوگل سرچ کن» با ۱۲ مطلب و گفت‌وگو با ۶ مطلب در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها و روزنامه‌فروشی‌های عرضه‌کنندۀ فصلنامه، مخاطبانی که علاقه‌مند به خرید اینترنتی مجله هستند می‌توانند از طریق صفحۀ خرید اینترنتی وب‌سایت ترجمان، مشخصات سایت‌های عرضه‌کنندۀ این خدمات را مشاهده کنند. نسخۀ پی‌دی‌اف تمام‌رنگی مجله نیز به‌زودی در برنامک‌های کتابخوان فیدیبو و طاقچه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر : 53670
تاريخ ثبت خبر : 3 مهر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 14:11
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)