| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


سیره اقتصادی پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) بررسی می‌شود

رادیو اقتصاد در روز شنبه ۲۷ آذر ماه، در دو برنامه جداگانه به بررسی سیره اقتصادی پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) خواهد پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از ایکنا، مژگان جعفرقلی‌زاده، مدیر روابط‌ عمومی رادیو اقتصاد با اعلام این خبر اظهار کرد: علی نصیری، کارشناس دینی به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو، کارشناس مذهبی در این برنامه در رابطه با سیره اقتصادی پیامبر اسلام(ص) گفت‌وگو می‌کنند.
وی ادامه داد: آثار و نتایج بکارگیری سیره اقتصادی پیامبر اسلام(ص) در زندگی، بحث دیگری است که در این برنامه مطرح می‌شود.
جعفرقلی‌زاده یادآور شد: برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی، روز شنبه ۲۷ آذر ۹۵ ساعت ۹ صبح به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

نگاهی به اندیشه‌های اقتصادی امام صادق(ع)

وی همچنین از بررسی سیره اقتصادی امام صادق(ع) خبر داد و گفت: رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی‌ها» در روز شنبه ۲۷ آذرماه، نگاهی به اندیشه‌های اقتصادی امام صادق (ع) خواهد انداخت.
مدیر روابط‌ عمومی رادیو اقتصاد یادآور شد: انفاق و میانه‌روی در مسائل اقتصادی، تدبیر امور و معیشت زندگی و بی‌نیازی از دیگران و استفاده از اندیشه‌های علمی امام صادق (ع) در اقتصاد دانش‌بنیان، از دیگر مباحثی هستند که در این برنامه توسط کارشناسان مذهبی مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.
جعفرقلی‌زاده در پایان گفت: برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی غلامرضا عزتی، شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۱۷ به مدت ۸۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 36795
تاريخ ثبت خبر : 25 آذر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 14:01
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)