| امروز سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

در قالب کتابی؛


«زندگی از دریچه حکومت الهی» بررسی شد

کتاب «امروز و کمی دورتر از آن؛ زندگی از دریچه حکومت الهی» تالیف لعیا شکوهی ستا توسط دفتر نشر معارف، چاپ و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، کتاب «امروز و کمی دورتر از آن؛ زندگی از دریچه حکومت الهی» تالیف لعیا شکوهی ستا توسط دفتر نشر معارف، چاپ و منتشر شده است.

35

کتاب «امروز و کمی دورتر از آن؛ زندگی از دریچه حکومت الهی» به بررسی رابطه بین حکومت و سبک زندگی اسلامی بر اساس آموزه های قرآن و سنت و سیره معصومین(ع) می پردازد.

در این کتاب سعی شده است نقش حکومت و مسایل اجتماعی اسلام در دستیابی به سبک زندگی اسلامی مورد نظر قرآن کریم مورد بحث و بررسی قرار گرفته و فراز و نشیب های تاریخ اسلام در این زمینه تجزیه و تحلیل شود.

نویسنده ضمن بازخوانی حوادث مهم دوران حیات و رسالت پیامبر اسلام(ع) و تعالیم ارایه شده از سوی ایشان و نیز تلاش های آن حضرت برای استقرار حکومت اسلامی، بر این نکته تأکید دارد که همه این برنامه ها و برای تبیین سبک زندگی اسلامی و در راستای تربیت انسان و ارتقای رشد فرهنگی بوده و در دوران حیات سایر معصومین تا زمان غیبت و حتی ظهور هم همین موضوع اساسی دنبال خواهد شد.

وی تحقق این آرمان بزرگ را در پرتو حکومت اسلامی امکان پذیر دانسته و رابطه بین حکومت و سبک زندگی اسلامی را تبیین نموده است.

کتاب «امروز و کمی دورتر از آن؛ زندگی از دریچه حکومت الهی» تألیف لعیا شکوهی ستا توسط انتشارات نشر معارف، به شمارگان ۶۰۰۰ نسخه، در قطع پالتویی، به قیمت ۵۰۰۰ تومان به مخاطبان خود عرضه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر : 32968
تاريخ ثبت خبر : 1 آبان 1395
ساعت بارگزاری خبر : 15:54
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)