| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


زمان دریافت مقالات همایش ملی علوم اسلامی و حقوق تمدید شد

زمان دریافت مقالات نخستین همایش ملی علوم اسلامی، حقوق و مدیریت تا ۲۸ خردادماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخستین همایش ملی علوم اسلامی، حقوق و مدیریت، زمان دریافت مقالات نخستین همایش ملی علوم اسلامی، حقوق و مدیریت تا ۲۸ خردادماه تمدید شد.

 

پیش از این قرار بود این همایش ۲۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شود که با عدم برگزاری در تاریخ مذکور، آخرین مهلت ارسال مقالات و همچنین برگزاری همایش روز جمعه، ۲۸ خردادماه تعیین شد.

 

این همایش که از سوی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی واحد استانداری قم و با حمایت سیویلیکا (ناشر تخصصی کنفرانس‌های کشور) و کنسرسیوم محتوی ملی برگزار می‌شود، در روز مذکور به‌صورت وبینار و از طریق نشانی اینترنتی nctb.ir برگزار خواهد شد، همچنین ارسال مقالات نیز از طریق همین نشانی میسر است.

 

این همایش در محورهای روانشناسی و تعلیم و تربیت اسلامی، جامعه‌شناسی، مردم‌شناسی و ارتباطات، فلسفه و فلسفه علم، حقوق، علوم سیاسی و روابط بین‌الملل، علوم مدیریتی، علوم اقتصادی، هنر، معماری و شهرسازی و زبان‌شناسی و ادبیات برگزار می‌شود.

 

تمامی مقالات پذیرفته شده در همایش پس از ثبت نام نویسندگان، علاوه بر چاپ کامل در کتاب الکترونیکی همایش (سی دی مجموعه مقالات) در پایگاه‌های علمی ـ پژوهشی و پراستناد کشور نیز نمایه و منتشر خواهند شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 24251
تاريخ ثبت خبر : 23 خرداد 1395
ساعت بارگزاری خبر : 11:37
برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)