| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

از سوی مرکز مالی ایران؛


روش‌های تأمین مالی از طریق انواع صکوک معرفی می‌شوند

دوره آموزشی «روش‌های تامین مالی بین‌المللی» روزهای ۱۹ و ۲۱ آذرماه از سوی مرکز مالی ایران برگزار و مسائلی همانند روش‌های تأمین مالی از طریق انواع صکوک آموزش داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از ایکنا، بازارهای مالی بالاخص بازار سرمایه در کشور ایران، بازار نوینی است؛ بازاری که هنوز از تمامی ابزارهای آن به صورت بهینه استفاده نشده‌ است. علاوه بر این و با در نظر گرفتن حجم عمده تأمین مالی در کشورهای توسعه یافته از طریق بازارهای سرمایه داخلی و بین‌المللی، شرکتهای بزرگ ایرانی در این امر خصوصا در زمان تحریم ناموفق بوده‌اند.
از این رو و برای رفع این نیاز، دوره آموزشی «روش‌های تامین مالی بین‌المللی» با هدف آشنایی با سیستم رتبه‌بندی بین‌المللی، آشنایی با صندوق‌های اختصاصی، خصوصی و نقش آنها در تامین مالی نوین، روش‌های تامین مالی پیچیده، روش‌های نوین تأمین مالی شرکتی، پروژه‌ای و بررسی پروژه‌های نفتی، گازی، فولادی و …  طراحی شده است تا علاقه‌مندان با جدیدترین روش‌های تامین مالی بین‌المللی در پروژه‌های بزرگ جهان آشنا شوند.
پیام صالحی، مدرس این دوره و کارشناس ارشد اعتبارات شرکتی در بازار پول ایران قرار است مخاطبان را با روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه، تفاوت تامین مالی داخلی و بین‌المللی، روش‌های تامین مالی پروژه‌ای( میان مدت و بلند مدت)، تامین مالی سرمایه در گردش کوتاه‌مدت، تامین منابع مالی انواع اعتبارات اسنادی، یوزانس، فاینانس و ریفاینانس و انواع صکوک آشنا کند.
با توجه به ظرفیت محدود باقیمانده علاقه مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت مرکز مالی ایران به اینجا و یا تماس با شماره های ۶۶۷۲۴۳۴۳-۶۶۷۲۴۵۴۵ حضور خود را قطعی و گواهینامه شرکت در این دوره را دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 57333
تاريخ ثبت خبر : 11 آذر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 13:07
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)