| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

معرفی استاد؛


رمضان علی تبار فیروزجانی

رمضان علی تبار فیروزجانی دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه قم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، رمضان علی تبار فیروزجائی در  سال ۱۳۶۴ به حوزه علمیه بابل وارد و در سال ۱۳۷۱ به حوزه علمیه قم رفت. وی  بیش از ۱۰ سال سابقه  شرکت مستمر در دروس خارج فقه و اصول را دارد.

علی تبار دارای مدرک سطح چهار در رشته تخصصی علم کلام از مؤسسه امام صادق(ع) که رساله علمی خود را تحت عنوان «مبانی کلامی فهم دین» در تاریخ ۱۶/۱۲/ ۱۳۸۶ با امتیاز ۵۰/۱۸ دفاع کرده و در سال۱۳۸۸  در جشنواره کتاب سال حوزه به عنوان اثر برگزیده، معرفی شده است.

وی کارشناسی ارشد در رشته فلسفه از دانشگاه قم را با رساله علمی تحت عنوان «بررسی تطبیقی مسأله یقین در اندیشه اسلامی و فلسفه معاصر غرب» در تاریخ ۳/۶/ ۱۳۸۲با امتیاز ۱۹ دفاع کرده است.

علی تبار دارای گواهی نامه شرکت در کارگاه آموزشی روش تدریس است و در کارگاه های روش ارزشیابی شرکت کرده است.

وی همچنین در کارگاه تربیت مربی روش تحقیق (مرکز جهانی علوم اسلامی) شرکت کرده و دوره های دو ساله مکالمه عربی در دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم و دوره های دو ساله زبان انگلیسی در دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم را گذرانده است. علی تبار دارای مجوز تدریس از نهاد رهبری در دانشگاه‌ها (گرایش های: مبانی نظری اسلام (دروس اندیشه۱-۲، انسان شناسی و حقوق اجتماعی و سیاسی) و اخلاق اسلامی(دروس فلسفه اخلاق، مبانی و مفاهیم، آیین زندگی و عرفان عملی) نیز است.

 وی از استادان معارف اسلامی به مدت ۸ سال در اغلب دانشگاه های کشور(از سال ۷۶ تا ۸۴) ارزشیابی حضوری داشته و ارزیابی و بررسی کتب، منابع و جزوات درسی مرتبط با دروس معارف اسلامی(معاونت امور اساتید) را به عهده داشته است.

علی تبار مسئول واحد مطالعات در اداره ارزشیابی معاونت امور اساتید نهاد رهبری در دانشگاه ها (۸ سال) را هم به عهده داشته و مسئول واحد تحلیل و بررسی در اداره ارزشیابی معاونت امور اساتید(از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸) نیز بوده است.

در ادامه مدارج تحصیلی و سمت‌ها و آثار منتشر شده این استاد دانشگاه در اینجا قابل مشاهده است.

کد خبر : 69637
تاريخ ثبت خبر : 23 خرداد 1397
ساعت بارگزاری خبر : 09:27
برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)