| امروز پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خبر داد؛


راه‌اندازی ۱۲مدرسه علوم اسلامی/ثبت نام بیش از یک‌هزار نفر

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به فعالیت های حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، گفت: مدارس علم دینی در ۱۲ رشته طراحی شده که در سال جاری مدارس مدیریت، روانشناسی اسلامی، تعلیم و تربیت، مدرسه هنر، رسانه و معماری آن راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از شبستان، حجت الاسلام روح الله حریزاوی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با اشاره به استقبال دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از برنامه های این مرکز علمی، گفت: با توجه به این استقبال بود که تصمیم گرفتیم در حوزه علوم انسانی و مسئله علم دینی ورود کنیم و تابستان امسال فراخوان دادیم.

وی ادامه داد: بیش از یک هزار نفر پس از اعلام این فراخوان ثبت نام کردند و درپی این استقبال مدارس علم دینی راه اندازی شد، این مدارس بر مبنای معرفت شناسی هر علم است و استادان دانشگاه دور هم جمع می شوند و سعی می کنند هر رشته ای را به معارف دینی عرضه کرده و از نظر فلسفه و فقهِ آن رشته و اخلاق حاکم بر آن رشته را تدریس و گزاره هایی را بر همان مبنا استخراج و ارائه کنند.

حریزاوی در پایان تاکید کرد: این مدارس در ۱۲ رشته طراحی شده که در سال جاری چهار مدرسه «مدیریت»، «روانشناسی اسلامی»، «تعلیم و تربیت» و «هنر، رسانه و معماری اسلامی» آن راه اندازی شد و امیدواریم که در سال آینده بتوانیم مدارس دیگری را اضافه کنیم و فعالیت محتوایی را توسعه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر : 61585
تاريخ ثبت خبر : 15 بهمن 1396
ساعت بارگزاری خبر : 14:20
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)