| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:


دیدار رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با آیت‌الله جعفر سبحانی

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همراهی معاونین، مدیران و اعضای پژوهشگاه با حضور در دفتر مرجع عالیقدر، آیت‌الله سبحانی با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد موسس و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همراهی معاونین، مدیران و اعضای پژوهشگاه با حضور در دفتر مرجع عالیقدرآیت‌الله سبحانی با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با تبیین اهداف همایش ملی «فلسفه کلام؛ با تاکید بر آراء و افکار حضرت آیت‌الله سبحانی» همراه بود، وی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی را نهادی موثر در ارائه آثار فاخر در حوزه علوم انسانی اسلامی دانسته و فرمودند: باید در همایش ملی فلسفه کلام از منظری علمی، مطالب وزین و متقنی نوشته شود و حوزه خودش را از جهت عقلی نشان دهد و ظرفیت و توان خوبی را که دارد عیان کند؛ مهم این است.

در ادامه این نشست صمیمانه آیت‌الله علی‌اکبر رشاد ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ابعاد علمی همایش ملی فلسفه کلام، گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته با حضور شخصیت‌ها و چهره‌های علمی حاضر در شورای علمی همایش فلسفه کلام ارائه کرد.

همایش ملی فلسفه کلام با تاکید بر آراء و افکار آیت‌الله العظمی سبحانی طی دو روز، در آبان ماه سال ۹۷ همزمان با روز جهانی فلسفه در شهر مقدس قم و شهر تبریز برگزار می شود.
انتهای پیام/

کد خبر : 62845
تاريخ ثبت خبر : 30 بهمن 1396
ساعت بارگزاری خبر : 16:11
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)