| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی خبرداد؛


دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش حکیم طهران با رهبر معظم انقلاب

خراسانی از دیدار هیأت مؤسس مجمع عالی حکمت اسلامی و همچنین اعضای برگزار کننده همایش حکیم طهران با رهبر معظم انقلاب در آستانه برگزاری این همایش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از رسا، ‌خراسانی دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از برگزاری همایش حکیم طهران در روز های پنجم و ششم اردیبهشت ماه در تهران خبر داد و اظهار داشت: این همایش ویژه بررسی «شخصیت آقاعلی مدرس زنوزی» از سوی مجمع نمایندگان طلاب و با همکاری چندین مرکز علمی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار می شود.

دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی افزود: به همین مناسبت در هفته آینده و در آستانه برگزاری این همایش اعضای برگزار کننده به همراه جمعی از هیأت مؤسس مجمع عالی حکمت اسلامی دیداری صمیمانه با رهبر معظم انقلاب خواهند داشت.

وی با بیان این که در این دیدار از روند برگزاری همایش، پیش همایش ها و نشست های علمی گزارشی کاملی خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم می شود، ابراز داشت: هدف از برگزاری این دیدار ابتداءا بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و در جریان قرار دادن ایشان از فرایند و اتفاقات پیش آمده در برگزاری این همایش است.

خراسانی در ادامه یادآور شد: این همایش در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در تهران و روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در استان قم برگزار می شود؛ همایش روز اول از ساعت ۹ تا ۱۷ عصر و همایش روز دوم از ساعت ۸ تا ۱۳ خواهد بود و از بخش های مهم همایش ارائه مقالات برتر در کمیته های تخصصی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله در آیین اختتامیه همایش که در قم برگزار می شود، حضرت آیت الله جعفر سبحانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر : 66004
تاريخ ثبت خبر : 28 فروردین 1397
ساعت بارگزاری خبر : 10:26
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)