| امروز پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

از سوی مؤسسه آفاق حکمت؛


درس‌گفتار فقه حکومتی ویژه طلاب و دانش‌پژوهان برپا می‌شود

درس‌گفتار فقه حکومتی ویژه طلاب و دانش‌پژوهان در ایام فصل زمستان با حضور اساتید مطرح حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از فارس، دوره زمستانه درس‌گفتار آفاق حکمت با رویکرد فقه‌حکومتی با حضور اساتید حوزه علمیه قم برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این دوره، آشنایی دانش‌پژوهان با رویکردهای مختلف در باب فقه حکومتی است.

حضور در این دوره موجب می‌شود دانش‌پژوه بتواند علاوه بر گفتمان‌سازی و ترویج این رویکرد پژوهشی مؤثر در اداره کشور و نظام اسلامی، تأثیرات عمیقی بر روند آموزشی و تحصیلی طلاب انقلابی و روند پژوهشی حوزه انقلابی داشته باشد.

آیات و حجج اسلام محمد مؤمن، علیرضا اعرافی، محسن اراکی، عباس کعبی، ابوالقاسم علیدوست، علی‌اکبر رشاد، سیدمحمدمهدی میرباقری، مهدی هادوی، واعظی، احمد مبلغی و نجف لک‌زایی به ارائه بحث در این دوره خواهند پرداخت.

درس‌گفتار فقه حکومتی روز‌های پنج‌شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۷:۳۰ از ۷ دی ماه تا ۱۷ اسفند ماه جاری به نشانی قم، چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم، مرکز همایش‌های غدیر برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان از ۲۵ آذر تا ۶ دی ماه فرصت دارند در این دوره ثبت‌نام کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۰۹۹۸۸۱۱۳ تماس بگیرند، در پایان نیز گواهی‌نامه دوره به طور مشترک از طرف موسسه آفاق حکمت و دانشگاه باقرالعلوم(ع) به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 58981
تاريخ ثبت خبر : 5 دی 1396
ساعت بارگزاری خبر : 15:51
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)