| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

برای عنوان درسی؛


درسنامه سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) منتشر شد

درسنامه سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) برای عنوان درسی (سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)) به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همكاری سازمان مطالعه و تدوین كتب دانشگاهی (سمت) و دانشگاه فرهنگیان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی (سمت) و دانشگاه فرهنگیان درسنامه سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) برای عنوان درسی (سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)) تدوین کرده است.


این کتاب با هدف آشنایی دانشجویان با سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) توسط سیدعلی حسینی زاده و محمد داودی دانشیاران گروه علوم تربیتی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نگارش درآمده است.

در مقدمه درسنامه سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) می خوانیم: پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) آن حضرت، کامل ترین سرمشق تربیتی بوده و بررسی سیره تربیتی ایشان می تواند چراغی فراروی مربیان و والدین در تربیت نسل جدید باشد و تاریکی های این مسیر سخت و پرمخاطره را برای آنان روشن کند زیرا بررسی سیره های تربیتی آنها پرده از روی قواعد، اصول، روش‌ها و فنون تربیتی به کار رفته در رفتاری های تربیتی آنان بر می دارد و مربیان و والدین می توانند از این روش ها و قواعد در فعالیت های تربیتی خود بهره ببرند.

درسنامه یادشده پس از گذشت هفت سال از نخستین چاپ کتاب تک جلدی کتاب سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) با درخواست دانشگاه فرهنگیان و برای تأمین نیازهای آموزشی آن دانشگاه، با ویرایشی دوباره و افزودن بخش تربیت اجتماعی توسط سیدعلی حسینی زاده در اختیار استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دیگر علاقه مندان ازجمله طلاب حوزه علمیه خواهران قرار می گیرد.

علاقه مندان می توانند این کتاب ۴۱۴ صفحه ای را با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان از کتاب فروشی ها و یا از طریق سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی rihu.ac.ir خریداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 78319
تاريخ ثبت خبر : 29 مهر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 12:11
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)