| امروز چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

یادداشتی از حجت‌الله عبدالملکی؛


خونخواهی شهید حججی فقط با تحقق اقتصاد مقاومتی ممکن است

حجت الله عبدالملکی استاد اقتصاد تأکید کرد: خونخواهی واقعی شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم فقط با تحقق عینی اقتصاد مقاومتی ممکن است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، دکتر حجت الله عبدالملکی، استاد اقتصاد با توجه به تشییع پیکر مطهر شهید حججی در یادداشت کوتاهی نوشت: آنچه جمهوری اسلامی در کشورهای جنگ زده منطقه (سوریه، عراق، یمن، لبنان و …) انجام می دهد، همگی در راستای تحقق آرمان تمدن نوین اسلامی است که نتیجه نهایی آن به اذن الله اضمحلال تمدن غرب طی دهه های آتی خواهد بود؛ اقدامی که به دست مجاهدان انقلابی (شهید حججی عزیز و هم‌رزمانش) در جریان است.
وی افزود: اما مهمترین نیازمندی (و بلکه خلاء) در تحقق تمدن نوین اسلامی ضعف بنیه اقتصادی کشور است؛ همان نقطه ضعفی که جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی و تشدید تحریمها را به مهم ترین راهبرد آمریکا برای مقابله با پیشرفت تمدنی انقلاب اسلامی تبدیل کرده است!
این استاد اقتصاد تصریح کرد: خطاب به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حججی اعم از مسئولان دولتی و حکومتی و توده مردم انقلابی عرض می کنم: خونخواهی واقعی شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم فقط با تحقق عینی اقتصاد مقاومتی ممکن است

کد خبر : 53853
تاريخ ثبت خبر : 5 مهر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 16:54
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)