| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی؛


جشنواره پایان‌نامه‌های دانشجویی برگزار می‌شود

جشنواره پایان‌نامه‌های دانشجویی به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در سه بخش اصلی، جنبی و ویژه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از جهاد دانشگاهی، جشنواره پایان‌نامه‌های دانشجویی  به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در سه بخش اصلی، جنبی و ویژه برگزار می‌شود. ثبت‌نام در جشنواره از طریق سامانه www.isba.ir تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

 

بخش اصلی این جشنواره اختصاص به پایان نامه های فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها و حوزه های علمیه کشور در گروه های علوم انسانی و هنر و معماری است.

 

در بخش ویژه پایان نامه ها و پژوهش ها با موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، کارآفرینی و اشتغال، فن آوری نرم و هویت ساز، پایان نامه ها و پژوهش های دانشجویان دانشگاه های استان زنجان، پایان نامه ها و پژوهش های دانشجویان ایرانی دانشگاه های خارج از کشور پذیرفته می شود.

 

در بخش جنبی، کلیه پزوهش ها و تحقیقات انجام شده در گروه های مندرج در بخش اصلی در گروه علوم انسانی و هنر و معماری پذیرفته می شود.

 

 

56

 

مسابقه ارائه پایان نامه به صورت حضوری در مدت زمان محدود (۳ دقیقه ای) نیز به عنوان بخش جنبی جشنواره برگزار و به نفرات برتر جوایز تعلق خواهد گرفت.

 

نشانی دبیرخانه، تهران خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندرمری، پلاک ۷۲ سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 27078
تاريخ ثبت خبر : 13 مرداد 1395
ساعت بارگزاری خبر : 16:08
برچسب‌ها:, , , , , , , , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)