به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، در این شماره می خوانید:
بررسی تاثیر آموزش بر اعتبار آزمون های خلاقیت/ صفحه ۱-۱۶/ فاطمه جعفرخانی
بررسی نقش مدیریت دانش در ارتقاء خلاقیت و نوآوری کارکنان در سازمانهای نظامی/صفحه ۱۷-۴۸/ نادر رضایی؛ اکبر پیوسته؛ اکبر فرضعلی زاده
تحلیل ویژگی های شخصیتی کارآفرینی در بین دانش آموزان دوره اول آموزش متوسطه (مطالعه موردی استان کردستان)صفحه ۴۹-۷۰/حسین عبداللهی؛ جواد آقامحمدی؛ عباس عباسپور؛ علی دلاور
ارائه مدل علی برای خلاقیت دانشجویان بر اساس متغیر های فردی(خودکارآمدی عمومی، خودکارآمدی خلاق، خردمندی و انگیزش درونی) و اجتماعی(جو دانشگاه)/صفحه ۷۱-۱۰۰/سیده فاطمه کاظمی؛ حبیب الله نادری؛ سهیلا هاشمی؛ فرزانه میکائلی منیع
تأثیر لگوی آموزشی بر مهارت اجتماعی و خلاقیت کودکان کم شنوا با تجربۀ کاشت حلزون/صفحه ۱۰۱-۱۲۴/ سعیده اکبری؛ میترا رجب بلوکات
مقایسه اثربخشی آموزش به روش های ایده جویی(اسکمپر)، بارش مغزی و سنتی در تغییر سطح خودپنداره خلاق و باز بودن نسبت به تجربه/ صفحه ۱۲۵-۱۵۴/عزت اله قدم پور؛ زینب بیرانوند؛ مهدی یوسف وند
تأثیر مدیریت دانش بر خرد سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش هیجانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران)صفحه ۱۵۵-۱۸۶/بهزاد شوقی؛ افسانه زمانی مقدم؛ پریوش جعفری
بررسی مفهوم خلاقیت ودلالت های تربیتی آن دراندیشه اسلامی/صفحه ۱۸۷-۲۲۴/محمد نعمانی؛ مسعود صفایی مقدم؛ محمد جعفر پاک سرشت؛ منصور مرعشی
اثر بخشی آموزش بر مبنای حواس پنجگانه بر افزایش خلاقیت کودکان پیش دبستانی/صفحه ۲۲۵-۲۵۰/لیلی قاسمی؛ علی سعیدی؛ لاله خرازیان
انتهای پیام/