| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

همراه با رونمایی از دو کتاب‌های مرحوم نامداری؛


برگزاری گردهمایی اصحاب علوم انسانی و اجتماعی انقلاب اسلامی

پنجمین گردهمایی اصحاب علوم انسانی و اجتماعی انقلاب اسلامی همراه با آیین افتتاحیه «حسینیه حکمت» و رونمایی از دو کتاب «خمینی پدیده انسانی پیچیده» و «انقلاب و نظریه اجتماعی» نوشته مرحوم روح الله نامداری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، پنجمین گردهمایی اصحاب علوم انسانی و اجتماعی همراه با آیین افتتاحیه «حسینیه حکمت» و رونمایی از دو کتاب «خمینی پدیده انسانی پیچیده» و «انقلاب و نظریه اجتماعی» نوشته مرحوم روح الله نامداری برگزار می شود.

علی انتظاری، مدیر گروه جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع «اربعین در جهان قطبی شده»، علی مروی، مدیرگروه سیاسی اندیشکده شریف با موضوع «بحران بانکی و آینده اقتصاد در ایران» و میثم مهدیار، معاون پژوهشی پژوهشکده فرهنگ و هنر با موضوع «پزشکی سالاری یا پزشک سالاری؟ در این گردهمایی به سخنرانی و ارائه می پردازند.

پنجمین گردهمایی اصحاب علوم انسانی و اجتماعی همراه با آیین افتتاحیه «حسینیه حکمت» و رونمایی از دو کتاب «خمینی پدیده انسانی پیچیده» و «انقلاب و نظریه اجتماعی» نوشته مرحوم روح الله نامداری، چهارشنبه ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۷ در محل انتهای خیابان سمیه، پژوهشکده فرهنگ و هنر حوزه هنری، طبقه دوم، سرای آوینی، برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 57981
تاريخ ثبت خبر : 20 آذر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 12:25
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)