| امروز پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

به میزبانی پژوهشکده پولی و بانکی؛


برگزاری نشست «دلالت‌های بانک برای مطالعات بانکداری اسلامی»

هجدهمین جلسه از سلسله نشست‌های بررسی و نقد پژوهش‌های بانکداری و مالی اسلامی با موضوع «ماهیت بانک و دلالت‌های آن برای مطالعات بانکداری اسلامی» 4 دی ماه در پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانکداری اسلامی، هجدهمین جلسه از سلسله نشست‌های بررسی و نقد پژوهش‌های بانکداری و مالی اسلامی با موضوع «ماهیت بانک و دلالت‌های آن برای مطالعات بانکداری اسلامی»، شنبه ۴ دی ماه، در پژوهشکده پولی و بانکی برگزار می‌شود.

در این نشست مقاله «ماهیت بانک و دلالت‌های آن در مطالعات بانکداری اسلامی» نوشته سید‌مهدی حسینی دولت‌آبادی، نقد و بررسی می‌شود. این مقاله در شماره بهار و تابستان ۱۳۹۵ نشریه مطالعات اقتصاد اسلامی به چاپ رسیده است.

در این نشست، حسن سبحانی، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی نظرپور، عضو هیئت‌علمی دانشگاه مفید و عضو شورای فقهی بانک مرکزی و محمدهادی مهدویان، صاحب‌نظر حوزه پولی و بانکی، به طرح دیدگاه‌های خود پیرامون موضوع نشست می پردازد.

هجدهمین جلسه از سلسله نشست‌های بررسی و نقد پژوهش‌های بانکداری و مالی اسلامی با موضوع «ماهیت بانک و دلالت‌های آن برای مطالعات بانکداری اسلامی»، شنبه ۴ دی ماه، از ساعت ۹ تا ۱۲ در پژوهشکده پولی و بانکی برگزار می‌شود. علاقمندان جهت حضور در این جلسه می‌توانند از طریق شماره تلفن ۸۸۶۵۷۳۹۵ ثبت‌نام به کنند.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 37142
تاريخ ثبت خبر : 29 آذر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 14:57
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)