| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

با حضور شخصیت‌های اقتصاد و مالی اسلامی؛


برگزاری نشست سمپوزیوم اقتصاد و بانکداری اسلامی

نشست عمومی و تخصصی تبادل تجزبیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی در زمینه سمپوزیوم اقتصاد و بانکداری اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)، نشست عمومی و تخصصی تبادل تجزبیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی در زمینه سمپوزیوم اقتصاد و بانکداری اسلامی برگزار می شود.

این نشست با حضور شخصیت‌های علمی برجسته حوزه های اقتصاد و مالی اسلامی برگزار می شود و در این سمپوزیوم، دکتر منصور مهتر، معاون عملیاتی بانک توسعه اسلامی، پروفسورکبیرحسن از دانشگاه نئو اورلئان، پروفسور راجا راسیا از دانشگاه ملایا، پروفسور بلال احسان باکویی، آدام ان جی و مونیزا از اینسیف و عثمان از آلمان در پنل های تخصصی درحوزه «توسعه نظام مالی اسلامی در جهان اسلام» با ارائه سخنرانی به بحث و تبادل نظر می پردازند.

سمپوزیوم اقتصاد و بانکداری اسلامی به عنوان یکی از حوزه های جایزه جهانی مصطفی (ص) و نشان عالی علم و فناوری جهان اسلام است که هر دو سال یک بار به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می شود. جایزه مصطفی (ص) با شناسایی، معرفی و تقدیر شایسته از برترین های علم و فناوری در جهان اسلام، علم آموزی و پژوهش را در جوامع اسلامی ترویج و تشویق می کند. همچنین این جایزه پیشگام توسعه روابط منطقه ای نهادهای علمی و فناوری در کشورهای اسلامی است و با تقویت ارتباط علمی میان دانشمندان و پژوهشگران جهان اسلام به رشد و تعالی علمی در کشورهای اسلامی کمک می کند

این نشست درروز شنبه  11 آذرماه از ساعت ۸ الی ۱۷ برگزار می شود.

برای شرکت در سمپوزیوم اقتصاد و بانکداری اسلامی، حداکثر تا ۸آذرماه با شماره ۲۲۲۵۹۲۱۰ (۰۲۱) داخلی۱۱۴ تماس حاصل کنید.

انتهای پیام/

کد خبر : 56951
تاريخ ثبت خبر : 4 آذر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 13:33
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)