| امروز پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

با محوریت حقوق و اقتصاد؛


برگزاری دومین دوره آموزشی تخصصی علوم انسانی اسلامی

دومین دورۀ آموزشی و کاربردی علم و ایمان با محوریت آشنایی تخصصی با کلیات علوم انسانی اسلامی در دو رشتۀ حقوق اسلامی و اقتصاد اسلامی ۲۷ و ۲۸ فرودین ماه ۱۳۹۴ در محل دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار می­‌شود.

به گزارش طلیعه؛ مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) در راستای برگزاری سلسله دوره­‌های تخصصی علوم انسانی اسلامی، دومین دوره­ی آموزشی خود را با همکاری مراکز پژوهشی، هم­چون سازمان بسیج حقوق دانان، مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا، مرکز مطالعات علوم انسانی اسلامی دانشگاه جامع امام حسین (ع) و مرکز پژوهش­های مجلس شورای اسلامی در دو رشته­ ی حقوق اسلامی و اقتصاد اسلامی در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ در محل دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار خواهد نمود.

در این دوره که با حضور اساتید مطرح و نظریه پردازان حوزه علوم انسانی اسلامی، هم­چون دکتر پیغامی (استاد یار و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق ع) دکتر کچوییان (استاد یار و عضو هیات علمی دانشگاه تهران) دکتر حکمت نیا(استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) دکتر محبی (ریاست سازمان بسیج حقوقدانان) حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصباحی مقدم (استاد دانشگاه امام صادق در دوره­ ی کارشناسی ارشد و دکتری و ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ) ، حجت السلام دکتر شریفی عضو هیئت علمی گروه فلسفه موسسه آموزشی_پژوهشی موسسه امام خمینی (ره) و دکتر عبدالملکی (استاد یار دانشگاه امام صادق ) برگزار می­شود محورهایی هم­چون ارکان و مؤلفه های نظام اقتصادی و نظام حقوقی در اسلام، مفهوم شناسی و ترمینولوژی واژگان حقوقی و اقتصادی مبتنی بر اسلام(اقتصاد مقاومتی)، روش­شناسی تحقیق و پژوهش در اقتصاد اسلامی( الگوی تحقیق و نظریه پردازی)، و کارگاه تدوین طرح پژوهشی در رشته حقوق توسط اساتید گرامی تدریس خواهد شد.

همچنین در این دوره آموزشی کتاب مبانی علوم انسانی اسلامی نوشته دکتر شریفی تحت نظر مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا توسط خود مولف تدریس خواهد شد.

مزایا و ویژگی های خاص دوره:
مدرک پایان دوره تخصصی از مرکز مطالعات علوم انسانی اسلامی دانشگاه جامع امام حسین (ع) اعطا خواهد شد.
شرکت کنندگان در کارگاه های مربوطه می­توانند در پایان دوره ایده های خود را در این زمینه مکتوب کنند و از همکاری های ما در راستای پیگیری این ایده ها بهره مند شوند . این زمینه های همکاری به این نحو است که طرح ها و ایدهای شرکت کنندگان در این زمینه قابلیت پیگیری ، اتمام، انتشار، اجرا و . . . خواهد داشت.
پرداخت مبلغ هفتاد هزار تومان از سوی شرکت کنندگان در دوره. (ما معتقدیم پرداخت هزینه برای یاد گیری و آموزش مزیت است زیرا این خودش گزینشی است برای افراد دغدغه مند در زمینه­های علمی)

علاقمندان به شرکت در این دوره کافیست پس از پرداخت هزینه ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی فروشگاه سدید اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، شناسه ملی، مقطع و دانشگاه محل تحصیل، رشته انتخابی (حقوق اسلامی، اقتصاد اسلامی) و شماره پیگیری مبلغ واریزی را به شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۶۰۳۵۶ و یا آدرس رایانامه sedaghat31372@gmail.com ارسال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس brcisu.ir مراجعه نمایید.

کد خبر : 3765
تاريخ ثبت خبر : 17 فروردین 1394
ساعت بارگزاری خبر : 11:12
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)