| امروز پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

۴ اسفندماه؛


برگزاری اختتامیه شانزدهمین جشنواره پایان نامه سال دانشجویی

مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی چهارشنبه ۴ اسفندماه در پژوهشکده فرهنگ،هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی چهارشنبه ۴ اسفندماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

دراین دوره از جشنواره، ۴۲۴ عنوان پایان نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این تعداد، ۲۹۷ عنوان در بخش اصلی و ۷۹ عنوان در بخش ویژه و ۴۶ عنوان پایان نامه در بخش جنبی به دبیرخانه جشنواره قرار دارد.
 

یادآور می‌شود، برای نخستین بار در این دوره از جشنواره، مسابقات دفاع سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی برگزار می شود که مراحل مقدماتی این مسابقات ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه در سه مرحله برگزار شد و راه یافتگان به مرحله نهایی در اختتامیه جشنواره با هم به رقابت می پردازند.

این جشنواره از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ورزش و جوانان، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز، شورای فرهنگ عمومی کشور، موسسه کار و تامین اجتماعی، جهاددانشگاهی واحد زنجان، پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاددانشگاهی، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران و مرکز اطلاع رسانی بازار کار برگزار می شود.
انتهای پیام/
کد خبر : 41990
تاريخ ثبت خبر : 1 اسفند 1395
ساعت بارگزاری خبر : 15:17
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)