| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

به همت مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی؛


برگزاری نشست مفهوم کنش و نحوه تفهم دیگری از منظر پدیدارشناسی

پانزدهمین نشست علمی با موضوع «بررسی مفهوم کنش و نحوه تفهم دیگری از منظر پدیدارشناسی شوتس» به همت مرکز نوآوری و ایده پردازی علوم انسانی اسلامی (منا) شنبه 30 بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از مَنا، پانزدهمین نشست از سلسله نشست‌های ایده‌پردازی و نوآوری در علوم انسانی اسلامی (نشان) با حضور سید مهدی ناظمی قره باغ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی و امیر سیاه پوش عضو هیئت علمی مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا با موضوع «بررسی مفهوم کنش و نحوه تفهم دیگری از منظر پدیدارشناسی شوتس» برپا می شود.

در این نشست علمی سید سعید طوطیان دانشجوی کارشناسی ارشد دانش اجتماعی مسلمین دانشگاه تهران طرح خود را ارائه می دهد و حجت الاسلام مهدی سلطانی به عنوان استاد راهنما حضور دارد.

پانزدهمین نشست از سلسله نشست‌های ایده‌پردازی و نوآوری در علوم انسانی اسلامی با موضوع «بررسی مفهوم کنش و نحوه تفهم دیگری از منظر پدیدارشناسی شوتس» در قم به نشانی: خیابان شهید صدوقی، کوچه ۸، پلاک ۳۵۴، طبقه اول، مرکز نوآوری و ایده پردازی علوم انسانی اسلامی (منا) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 41774
تاريخ ثبت خبر : 27 بهمن 1395
ساعت بارگزاری خبر : 17:05
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)