| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


بررسی فرهنگ و اقتصاد روى میز «پیش رو»

مجله فرهنگی «پيش رو» که پخش آن از هفته گذشته همزمان با سالروز تشكيل شوراى عالى انقلاب فرهنگى آغاز شد، این هفته در دومین قسمت خود قصد دارد تا به موضوع «فرهنگ و اقتصاد» بپردازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله فرهنگی «پیش رو» که پخش آن از هفته گذشته همزمان با  سالروز تشکیل شوراى عالى انقلاب فرهنگى آغاز شد، این هفته در دومین قسمت خود قصد دارد تا به موضوع  «فرهنگ و اقتصاد» بپردازد.


 بیژه نوباه مجری برنامه «پیش رو» در این قسمت میزبان احمد توکلى از چهره هاى مطرح اقتصاد ایران می شود.
هر زمان سخن از توسعه فرهنگى به میان مى آید یک سر قصه اقتصاد است. این روزها بحث بر سر بودجه فرهنگى در لایحه بودجه دولت داغ است. دولت مى گوید کاهش اساسى اتفاق نیفتاده است و تصمیم دولت جلوگیرى از موازى کارى و پرهیز از اتلاف منابع است.  سوى دیگر منتقدانى هستند که نظر متفاوتى دارند و نسبت به کم شدن بودجه فرهنگى توسط دولت بر این نظرند که باید انتظار آسیب به بدنه فرهنگ در کشور را داشته باشیم.
«پیش رو » این هفته به واکاوى این بحث و پرسشهاى بیشتر درباره اقتصاد در فرهنگ مى پردازد.
این مجله فرهنگی که کارگردانی تلویزیونی آن را سیاوش صفاریان پور بر عهده دارد، به گفتگوهای چالشی در حوزه های فرهنگی بر اساس موضوعات و چالش های روز فرهنگی کشور می پردازد و با طرح یک موضوع در برنامه با حضور صاحبنظران حوزه های مذکور، متولیان،دستاندرکاران،کارشناسان و سردبیران روزنامه های احزاب مختلف و… مطرح و بحث می شود.
«پیش رو» به تهیه کنندگی رامین موسوی ملکی به صورت هفتگی یکشنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 58408
تاريخ ثبت خبر : 26 آذر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 15:55
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)