| امروز چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


بررسی «تربیت از دیدگاه امام موسی صدر» در دانشگاه علامه طباطبایی

«سه‌شنبه‌‌های مشاوره‌ای» در دانشگاه علامه طباطبایی موضوع «تربیت از دیدگاه امام موسی صدر» را بررسی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، دکتر غلامرضا ذکیانی و دکتر معصومه عبدلی در جلسه «سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای» با موضوع «تربیت از دیدگاه امام موسی صدر» سخنرانی می‌کنند.

این برنامه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ سه‌شنبه ۱۴ آذر در سالن آمفی تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی برگذار می‌شود.

غلامرضا ذکیانی دکترای فلسفه دارد و عضو هیات علمی گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین رئیس دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی این دانشگاه است. معصومه عبدلی نیز دارای مدرک دکترای علوم تربیتی از دانشگاه خوارزمی است که عنوان رساله دکترای وی «بررسی سیره نظری و عملی امام موسی صدر به منظور استنتاج فلسفه تربیتی» نام داشت.

»سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای» عنوان سلسله جلسات تخصصی است که با تلاش گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی، انجمن مشاوره ایران و انجمن علمی ــ دانشجویی مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

از برنامه‌های مهم برگزار شده در «سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای» می‌توان به این عناوین اشاره کرد: «کاربرد منطق در مشاوره» با سخنرانی معصومه اسماعیلی، «کودکان کار؛تحصیلات و چالش‌های پیش روی آنها» با سخنرانی آتوسا کلانتر هرمزی و «نقش پذیری جنسیتی؛ سلامت یا آسیب» با سخنرانی جواد خدادادی.

انتهای پیام/

کد خبر : 57481
تاريخ ثبت خبر : 13 آذر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 09:53
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)