| امروز چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


اولین جشنواره مسجد در قاب هنر و رسانه برگزار می شود

اولین جشنواره مسجد در قاب هنر و رسانه، ویژه اصحاب قلم، خبرنگاران، هنرمندان و سایر فعالان و علاقه مندان حوزه مسجد در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش طلوع نیوز، اولین جشنواره تخصصی مسجد برای اصحاب قلم، خبرنگاران، هنرمندان و سایر فعالان و علاقه مندان حوزه مسجد برگزار می شود.

شناسایی و ارزیابی آثار فاخر با محوریت مساجد و جریان سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با مساجد از اهداف این جشنواره است. بخشی از اهداف این جشنواره شناسایی و بهره برداری از محصولات و محتوای تولید شده رسانه ها به صورت سالانه، شناسایی، معرفی و تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار فاخر رسانه ای، گسترش ارتقاء کیفیت محتویات رسانه ای در ارتباط با موضوع مسجد و هم چنین افزایش انگیزه فعالان رسانه ای برای ترویج، پوشش و انعکاس مطلوب موضوعات مرتبط با مساجد است.

جشنواره مسجد در قاب هنر سه محور کلی(فرمی- محتوایی) خواهد داشت که محور اول شامل عکس، فیلم خبری، نماهنگ، فیلم کوتاه و تیزر، محور دوم شامل خبر، مصاحبه و گزارش در قالب های صوتی، تصویری و مکتوب و محور سوم به مقالات در این زمینه اختصاص خواهد یافت.

موضوعات باید بر جلوه های ارتباط خانواده، مسجد و انس کودکان و نوجوانان با مساجد متمرکز باشد و معطوف به سه حوزه کارکردهای مسجد، خدمت به مسجد و حضور در مسجد باشد. فقط آثار و تولیداتی که در رسانه های مکتوب، الکترونیک و رسانه ملی منتشر و یا پخش شده اند، مورد پذیرش دبیرخانه دائمی جشنواره قرار می گیرد.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان مهرماه سال جاری از طریق نشانی masjed.ir و یا به صندوق پستی ۴۷۹-۱۳۱۴۵ به این جشنواره ارسال نمایند.

کد خبر : 802
تاريخ ثبت خبر : 16 شهریور 1393
ساعت بارگزاری خبر : 17:09

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)