| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی پایان‌نامه:


اهمیت مدیریت خویشتن در مدیریت مدیران

پایان نامه کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت «اهمیت مدیریت خویشتن در مدیریت مدیران» توسط علی اسماعیلی، نگاشته شده و علی رضائیان، سیدعلی علوی، استاد‌‌‌ ‌‌‌‌راهنما و مشاور این پایان نامه در سال 82 در دانشگاه امام صادق(ع) بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، پایان نامه کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت «اهمیت مدیریت خویشتن در مدیریت مدیران» توسط علی اسماعیلی، نگاشته شده است.

علی رضائیان، سیدعلی علوی، استاد‌‌‌ ‌‌‌‌راهنما و مشاور این پایان نامه در سال ۸۲ در دانشگاه امام صادق(ع) بودند.

چکیده این رساله در ادامه می آید:

هدف از نگارش این پایان نامه جنبه‌های شخصی مدیر است تا بتواند نقاط ضعف و قوت خود راتعیین نماید به این معنی که اگر مدیر بتواند خود را اداره کند می تواند سازمان زیرمجموعه خویش را نیز اداره کند، لذا سعی در پاسخ یابی به سوالاتی چون: عوامل اصلی مدیریت خویشتن کدامند؟

ارتباط میان عوامل عوامل توسعه خود مدیریتی با عملکرد مدیران چگونه است. براساس فرضیات تحقیق میان مدیریت مالی شخص با مدیریت مدیران رابطه معنی دار مثبتی وجود دارد، میان مدیریت زمان و مدیریت مدیران رابطه معنی دار مثبتی وجود دارد.

دراین پایان نامه برای پژوهش روی عناوین مجموعه خود مدیریتی روش تحلیل محتوی (کتابخانه ای) صورت گرفته است و برای بررسی ارتباط میان متغیرهای مستقل و مدیریت مدیران از روش پیمایشی با ابزار پرسشنامه استفاده شده است تحقیق حاضر که مشتمل بر پنج فصل است در فصل اول مقدمه که در آن به تعریف واژه ها بیان فرضیات و سوالات اساسی تحقیق پرداخته شده است.

در فصل دوم تمام عناصر مجموعه خود مدیریتی که متغیرهای مستقل تحقیق بودند مورد بررسی و دقت نظر قرارگرفتند و نظریات این موضوعات مورد برررسی قرارگرفت.

در فصل سوم در پی روش تحقیق و تبیین جامعه آماری تحقیق است. فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها است که فرضیات مورد تایید قرار گرفت. در فصل پنجم نتیجه نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات است.

نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد ایجاد تعارض کارکردی در جهت افزایش بهره وری سازمان است.اخلاص در کار موجب ماندگاری عمل و نفع همگان می شود و آشنایی با نقشه ذهنی خودمان و دادن باز خورد مثبت به ذهن می شود.

براساس پیشنهادات تحقیق مدیر زمان مشخصی برای مراوده و ارتباطات سازمانی با مجموعه خود داشته باشد. مدیر با برگزاری آموزش‌های هدفمند با موضوع مدیریت تعارض سعی در ایجاد نگرش واقع بینانه نسبت به موضوع ایجاد نماید و مدیر احترام به خود، ناشی از سازمان را در زیر مجموعه خویش افزایش دهد تا منجر به رضایت شغلی و تعهد سازمانی گردد.

جایگاه علمی ارزش‌های اسلامی سوق دهنده در کار برای کارمندان تبیین و تشریح گردد و مدیریت نوع رابطه میان تکیه گاه مسیر ترقی و نوع اشتغال ایجاد نماید تا موجب رضایت‌مندی از مسیر پیشرفت شود.

مدیر با مهیا ساختن انواع بیمه ها موجبات تضمین آینده را برای مجموعه خود و خویش فراهم سازد.

انتهای پیام/

کد خبر : 40199
تاريخ ثبت خبر : 12 بهمن 1395
ساعت بارگزاری خبر : 08:34
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)