| امروز سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


انتشار کتاب «جایگاه توحید در نظام تعلیم و تربیت»

کتاب «جایگاه توحید در نظام تعلیم و تربیت» به قلم حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کریمی به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، کتاب «جایگاه توحید در نظام تعلیم و تربیت» به قلم حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کریمی به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

انسان شگفت‌ انگیزترین مخلوق خداوند است. در راه رسیدن آدمی به کمال و ترقی تعلیم و تربیت نقشی اساسی ایفا می‌کند. بی شک حضور یک نظام منسجم و کامل تعلیم و تربیت در جامعه، در سلامت روحی و روانی افراد آن تأثیری بسزا دارد.
اگر در ارکان نظام تعلیم و تربیت، اعتقاد و ایمان به توحید جاری و ساری نباشد، جامعه دچار مشکلات اساسی و مفاسد اخلاقی و فرهنگی می شود. وجود عنصر ایمان و اعتقاد به توحید در نظام تعلیم و تربیت موجب برکنده شدن مفاسد از جامعه خواهد بود.

کتاب پیش روی، پژوهشی است در قلمرو تعلیم و تربیت اسلامی که هدف اصلی نویسنده تبیین تاثیر توحید بر گسترش شناخت انسان درباره نظام تعلیم و تربیت و جهت گیری درست درباره نظام تعلیم و تربیت دینی است.

کتاب «جایگاه توحید در نظام تعلیم و تربیت» در ۱۸۴ صفحه و به قیمت ۱۳هزار تومان منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 66234
تاريخ ثبت خبر : 1 اردیبهشت 1397
ساعت بارگزاری خبر : 15:59
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)