| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


انتشار کتاب «آموزش پودمانی ـ مبانی عرفان اسلامی»

کتاب «آموزش پودمانی ـ مبانی عرفان اسلامی» به قلم حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی امینی نژاد و به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، کتاب «آموزش پودمانی- مبانی عرفان اسلامی» به قلم حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی امینی نژاد و به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

کتاب مبانی عرفان اسلامی کوشیده است با استفاده از ابزارهای مختلف ساده‌سازی و تفهیم، همچون جدول‌ها، کلیشه‌ها، نمودارها و پی‌نوشت‌ها در شانزده درس، درک مهم‌ترین مباحث عرفان اسلامی را برای تعداد بیشتری از مشتاقان هموار سازد.

این کتاب، پس از واکاوی واژه‌های «عرفان» و «تصوف»، به ابعاد گوناگون عرفان اسلامی پرداخته است و با گذری بر تاریخچه عرفان اسلامی تا زمان حاضر و عرضه تحلیلی روشن از روش‌شناسی عام عرفان اسلامی، ذهن خواننده را برای ورود به مباحث عرفان نظری آماده می‌سازد.

در این حوزه، مخاطب با مهم‌ترین اصطلاحات رایج در عرفان نظری، همانند وحدت شخصیه وجود، تجلی و مراتب آن، حضرات خمس و انسان کامل آشنا می‌شود و پس از ورود به فضای پرجاذبه عرفان عملی، بحث‌هایی را درباره سیر و سلوک، سفرهای چهارگانه، ریاضت، عشق، استاد سلوک، کشف و کرامات و شطحیات از نظر می‌گذراند. 

کتاب «آموزش پودمانی- مبانی عرفان اسلامی» در۴۰۸ صفحه و به قیمت ۱۱۵۰۰تومان روانه بازار نشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 70508
تاريخ ثبت خبر : 6 تیر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 12:12
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)