| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

ابعاد گوناگون «پیاده‌روی اربعین»؛


انتشار شماره ۴۰ ماهنامه حلقه‌ وصل

چهلمین شماره ماهنامه فرهنگی ـ تشکیلاتی حلقه‌ وصل در شهریورماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، در ابتدای این شماره و در سرویس «آینه» می‌توانید در جریان اخبار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سراسر کشور قرار بگیرید.

0

گزارشی از جلسه انقلابی روستای بحیری تحت عنوان «جنگ ناتمام» و چهارمین نمایشگاه ایران‌نوشت با عنوان «نوشت‌افزار ایرانی از جناب‌خان تا دیرین دیرین» به همراه خلاصه‌ای از نشست مجموعه‌های برتر تربیتی کشور در مشهد تحت عنوان «جبهه‌سازی موثر و موانع جبهه‌سازی» و صحبت‌های وحید جلیلی از دیگر مطالب این سرویس است.

استقبال از اربعین حسینی و خیل عظیم عازمان آن دیار و پرداختن به ابعاد گوناگون «پیاده‌روی اربعین» نیز موضوع اصلی ویژه‌نامه چهلمین شماره ماهنامه فرهنگی تشیکلاتی حلقه وصل به نام «قدمگاه آسمان» است.

مهمترین عناوین این ویژه‌نامه عبارتند از:

«انحراف در پیاده‌روی اربعین، از ما فعالان آغاز می‌شود»، «اینها همه کار حسین (ع) است»، «چرا گرفتن ویزای ترکیه راحت‌تر از ویزای اربعین است؟!»، «اربعین را به همایش فرهنگی و دولتی تبدیل نکنیم»، «سهم مهلکی که می‌تواند پیاده‌روی اربعین را از پای درآورد»، «حضور در اربعین وظیفه و تکلیف است»، «کشف راز تونل نور!»، «موکب‌هایی از اول محرم تا آخر صفر»، «تاثیرات اربعین در تهران!» و «اربعین، مدنیت جدید، چالش‌ها و آسیب‌ها».

حجت‌الاسلام و المسلمین حمید احمدی مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری و رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور، ناصر هویزاوی مدیر سازمان حج و زیارت استان خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حمید حسینی رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق و جمعی دیگر از فعالان گوناگون عرصه پیاده‌روی اربعین از چهره‌های صاحب نظر در ویژه‌نامه «قدمگاه آسمان» هستند.

نشریه حلقه وصل به مدیرمسئولی و سردبیری صادق یزدانی منتشر می‌شود.

برای ارتباط با نشریه می توانید با شماره های ۵-۰۲۱۷۷۶۵۵۱۳۴ تماس بگیرید. همچنین پایگاه خبری تحلیلی حلقه وصل به آدرس hvasl.ir آخرین خبرها و گزارش‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را در اختیار همگان  قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر : 32461
تاريخ ثبت خبر : 25 مهر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 14:55
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)