| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

معرفی نشریه؛


انتشار شماره ۱۰ مجله علمی ـ پژوهشی «فقه مقارن»‎

دهمین شماره دو فصلنامه علمی‌ ـ پژوهشی «فقه مقارن» با مقالاتی از اساتید و صاحبنظران حوزه و دانشگاه در زمینه مباحث و مسائل مستحدثه از دیدگاه فقه مذاهب اسلامی چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، دهمین شماره دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه مقارن» با مقالاتی از اساتید و صاحبنظران حوزه و دانشگاه در زمینه مباحث و مسائل مستحدثه از دیدگاه فقه مذاهب اسلامی چاپ و منتشر شد.

 سرمقاله این شماره از عابدین مومنی با موضوع اختلاف حرام و مجاز در فقه مقارن است.

همچنین مقالاتی از جمله؛ قراردادهای اداری از منظر فقه مذاهب اسلامی از بیژن عباسی، سید مجتبی حسینی الموسوی، مبانی حکم حیات و موت در پدیده مرگ مغزی از منظر فقه مذاهب اسلامی از حمید مسجدسرائی، اعظم نظری، تأثیر رابطه رشوه و هدیه در حکم اخذ هدیه توسط قاضی در فقه مذاهب اسلامی از عابدین مومنی و علی شیعه علی چاپ شده است.

مقالات تداخل جنایات موجب قصاص در فقه مذاهب اسلامی از علی اکبر فرحزادی، نرگس فهیم، تبری از عیوب مبیع در فقه اسلامی و حقوق مدنی ایران از عبدالجبار زرگوش نسب و بازکاوی تطبیقی جمع دو سوره در نماز واجب از محمد امامی، سید علی دلبری و چکیده عربی و  چکیده انگلیسی نیز آمده است.

این مجله به صورت دو فصلنامه به صاحب امتیازی دانشگاه مذاهب اسلامی و مدیر مسئولی محمدحسین مختاری و سردبیری عابدین مؤمنی منتشر می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 69753
تاريخ ثبت خبر : 23 خرداد 1397
ساعت بارگزاری خبر : 14:53
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)