| امروز پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


انتشار جلد پنجم کتاب «مرجعیت و سیاست در عصر غیبت»

جلد پنجم (بررسی اندیشه و رفتار سیاسی آیت الله بروجردی و امام خمینی(ره)) کتاب «مرجعیت و سیاست در عصر غیبت» به قلم حجت الاسلام والمسلمین علی نقی ذبیح زاده و به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، جلد پنجم (بررسی اندیشه و رفتار سیاسی آیت الله بروجردی و امام خمینی(ره)) کتاب «مرجعیت و سیاست در عصر غیبت» به قلم حجت الاسلام و المسلمین علی نقی ذبیح زاده و به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

پیش‌تر، تاریخ بر محور مردان حکومت و سیاست تدوین می‌شد، و اطلاعات کمتری از اوضاع اجتماعی و طبقات گوناگون جامعه ارائه می‌گردید؛ ازاین‌رو تاکنون حتی مراکز علمی نیز کمتر به تاریخ مذهب امامیه و زندگی رهبران تشیع پرداخته‌اند.

در این نوشتار، کوشیده شد با استفاده از منابع اصیل، به تبیین اوضاع سیاسی ـ اجتماعی عصر هریک از فقیهان مشهور شیعه پرداخته، و خدمات علمی، معنوی و نقش سیاسی آنان در تاریخ تشیع، پژوهش شود.

جلد پنجم (بررسی اندیشه و رفتار سیاسی آیت الله بروجردی و امام خمینی(ره)) کتاب «مرجعیت و سیاست در عصر غیبت» در ۳۲۰ صفحه و به قیمت ۲۳ هزار تومان روانه بازار نشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 69417
تاريخ ثبت خبر : 20 خرداد 1397
ساعت بارگزاری خبر : 10:05
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)